Hello! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu Hello! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

Hello!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

16 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Eindelijk weer is een bericht uit het zonnige en warme Suriname. Ik zag net dat mn laatste bericht op 10 juni was.... dus hoogste tijd voor een update.

Afgelopen 2 weken heb ik het ontzettend druk gehad op het, mijn collega van Zus en Zo was 2 weken op vakantie en dus mocht ik haar taken gedeeltelijk overnemen. Op zich geen probleem totdat er iemand ontslagen werd en ik dus met een groot personeelstekort zat. De afgelopen tijd ben ik alleen maar bezig geweest met sollicitanten en gelukkig hebebn we iemand gevonden. Maandag komt mijn collega weer terug en gelukkig is alles inmiddels opgelost. Als wij straks naar Nl gaan mag zij mijn taken overnemen (voor 5 weken) ben benieuwd hoe haar dat bevalt.

Op vrijdag 15 augustus mag Lorenzo gezellig langs bij de Nederlandse Ambassade om te horen of hij een visum krijgt voor Nederland of niet!
In principe zijn er geen redenen waarom hij zn visum niet zou krijgen...maar je weet het maar nooit. Jullie willen niet weten hoeveel moeite je moet doen om alleen al een toeristenvisum te kunnen krijgen. Dus niemand hoeft ooit meer te zeggen dat al die buitenlanders maar naar Nl / Europa komen, want ik kan je nu alle bewijzen overhandigen ;) Fort Knox!

Dan de week daarop is Lorenzo jarig (19 augustus). Maak me nu al druk om het .....eten. Aangezien ik nog steeds niet kan koken ;) gaan we waarschijnlijk zijn moeder maar vragen om te koken. Ik doe waar ik een beetje goed in ben: taarten bakken :P of iets lekkers in ieder geval. We gaan het waarschijnlijk ook niet bij ons houden, aangezien we bij ons geen balkon / terras hebben en iedereen dus gewoon op het erf zou moeten hangen. Van de week maar eens wat afspraken maken hierover...

In juli is er trouwens een meisje met haar vriend naar Suriname verhuist, toevallig kende ik haar omdat zij ook bij de nationale vrouwenbeweging heeft stage gelopen.
Erg gezellig dus, we gaan vaak wat eten of drinken. En binnenkort komt Floor een goede vriendin bvan me die ik ook hier heb leren kennen!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Is iedereen al op vakantie geweest?
Ik ben al aan het aftellen hoor, nog maar 6 weekjes en dan komen we....hopelijk met zn tweeen.

Groeten,

Wendy en Lorenzo








  • 09 Augustus 2008 - 23:00

    Cindy:

    Hee wen,
    Wat fijn dat je het nog steeds zo naar je zin heb/dat alles goed gaat!
    Hier gaat ook alles zijn gangetje.
    Ik heb wel zin om je eindelijk weer is te zien hoor!
    Ik ben trouwens al op vakantiee het was echt leuk kreta dit jaar!
    Maar nog veel plezier die 6 weekjes en dan zie ik jouw weer!
    Liefs

  • 10 Augustus 2008 - 07:40

    Frans:

    Hallo Wen, mijn laatste mail naar jullie heb ik nog met de postduif gestuurd, beestje moest met de zeilboot mee over zee, welke trouwens door piraten is overvallen ..

    Natuurlijk onwijs leuk om te lezen dat je je helemaal thuis voeld daar en eindelijk is aan het werk gezet ben, druk druk druk ..gaat je tijd lekker snel he?
    Maar ik zal blij zijn als die 6 weken voorbij zijn en we je weer eens zien en kennis kunnen maken met Lorenzo.
    Groet, Frans.

  • 10 Augustus 2008 - 09:27

    Mark En Diana:

    He Wendy, we zitten nu in Thailand en hopen wer net zo'n leuke baan te vinden als wij hadden bij 24, succes met het visum en geniet van NL,
    groetjes

  • 14 Augustus 2008 - 12:18

    Thea:

    Hoi Wen,
    Je heb het maar druk met al die sollicitanten.
    Ik hoop dat er iemand bij zit .
    Misschien vindt die postduif dat briefje nog wel van dat korte verhaal van Frans dat was ook op zee weggewaaid.Op 18 augustus komt de doos aan hopelijk zijn de cadeautjes nog op tijd.EN DAN GAAN WE LEKKER AFTELLEN NOG 5 WEKEN DAN KOM JE EVEN WEER NAAR HUIS,hopelijk met Lorenzo.EEN dikke kus van ons.

  • 17 Augustus 2008 - 12:04

    Oma:

    hoi wen hoe is het daar met jou en lorenzo wij zijn al lekker aan het aftellen heeft lorenzo nu zijn papieren alle maal ik hoop van wel dus zien we jullie op 19 septwember nu tot kijk dus maar groetjes opa en oma

  • 22 Augustus 2008 - 12:05

    Priscil:

    Hallo daar,wat lees ik nu kan je niet koken!nou dat is ook zielig voor lorenzo dat hij alleen maar taart krijg.Je wordt zo wel een zakenvrouwtje he met al dat personeel maar wel leuk he die ervaring altijd goed voor later.Ik snap nu wel dat je even lekker naar huis wil ook om je binkje te laten zien aan iedereen he,maar voor het weer kan je beter daar blijven hoor.Wij gaan ook nog 2 weken naar KOS want daar is het lekker warm en zon.Nou de groetjes weer en tot gauw cilla en frans

  • 13 September 2008 - 15:17

    Thea.:

    het is gelukkig gelukt met de visum van Lorenzo.
    Ze komen nu samen op 19 september op Schiphol aan en blijven dan tot 24 oktober.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 24792

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: