‘’Winters” Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu ‘’Winters” Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

‘’Winters” Suriname

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

16 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo


Ja, ja, geloof het of niet, maar dit waren echt de krantenkoppen afgelopen 2 weken.
Regen, regen en nog is regen en volgens de meteorologen houdt dit weer nog ruim een week aan waarbij de temperaturen ’s nachts niet hoger komen dan tussen de 17 en 21 graden! Koud dus! Weet niet meer hoe ik al die koude Nederlandse winters heb overleeft!
Voor diegene die bewijs willen, ik stuur het artikel wel naar opa op! ;)

Verder gaat alles zn gangetje hier, dinsdag 15 maart vertrekken we om half 7 's morgen s naar Curacao voor een weekje vakantie! Heb er nu al zin in, blauwe zee, visjes, strand hmmm dat heb je hier dus niet helaas. Het guesthouse is behoorlijk druk geweest in januari en februari en is voor maart en april ook helemaal vol geboekt. Een vakantie is erg welkom dus!

Ik heb al 1,5 maand geen post gehad dus mochten jullie wat gestuurd hebben dan weten jullie dat het even kan duren voordat het aankomt! Die postbode krijgt nog steeds per poststuk betaalt, dus hij spaart net zolang totdat hij een redelijke stapel heeft!

Deze week hebben we 3 dagen zonder water gezeten omdat de hydrofoor stuk was, deze zorgt voor een constante waterdruk in de huizen. Daarnaast was er ook nog een stroomstoring dus dat was helemaal back to basic! Emmers water halen om je te wassen etc! Je leert wel weert zuinig om te gaan met water!

De puppies groeien enorm! waarschijnlijk verhuizen er 2 naar ons erf... waarvan 1 voor de beheerder en 1 voor ons....
Een echte hondeboel dus!

Verder ben ik American Idol aan het volgen, live shows zijn net begonnen en het is nu al spannend! Ik hoorde dat we in Nl al weer een nieuwe idol hebben. In America zijn ze nu al bezig met seizoen 7!!!!

Op 3 maart waren Renzo en ik alweer een jaar bijelkaar! Helaas meoten we sparen voor Curacao, dus dat vieren we daar wel!!

Hoe gaat het allemaal met jullie?
Hebben jullie allemaal je kaartjes gehad?

Heel veel liefs van wen & renzo!




  • 16 Maart 2008 - 12:36

    Mark En Diana:

    He Wendy,

    zeur niet over kou, wij zijn net even naar nl gegaan vanuit Brasil, en hier is het pas koud, na 2 jaar tropen opeens 6 grdaen, brrrrr
    Gaan gauw weer weg,

    groetjes aan Mavrick !!!

  • 16 Maart 2008 - 13:05

    Kirsten:

    Helaaa! Leuk om te lezen hoe het daar in het gezellige Su met je gaat!! Uhmmm ja kan begrijpen dat jij t koud heb daar...en die regenbuien zijn ook niet echt top idd! Lopen de straten nog steeds zo over? Kom je nog naar Nl terug, of blijf je daar? Ik hoor t wel van je en geniet lekker in Cu, maar dat komt vast helemaal goed! Veel plezier! Kuzz

  • 17 Maart 2008 - 06:35

    Frans:

    Hallo Wen, we hebben je kaart ontvangen hoor, nog bedankt. Lekker een week op vak. geniet er maar lekker van je weet hoe snel zo'n weekje voorbij gaat. Nick zijn verkering is uit, Cindy loopt folders, Trudie is weer begonnen met Sonja Bakker, en ik zit jou een mailtje te sturen en heb geen idee meer wat ik je moet schijven. Da's toch erg als je bedenkt hoelang je al weer weg bent.

    Nou de groeten dan maar weer, kijk goed uit en pas op jezelf.

  • 17 Maart 2008 - 08:35

    Anita:

    Hey Wendy, leuk om weer eens wat te lezen van je, ik snap best dat je het nederlandse weer snel vergeet als je daar woont en dat 17 graden 's-nachts bere-koud is.... Wij halen de 17 graden voorlopig overdag nog niet eens,kun je je voorstellen hoe koud wij het hebben!!
    John bedankt je voor de felicitatie met z'n verjaardag!
    Veel plezier samen op jullie vakantie en de groeten van ons viertjes!

  • 17 Maart 2008 - 20:37

    Jessica:

    Heey Wen,

    alles goed daar? Niet zo zeuren over dat weer zeg (tussen de 17 en 21 graden! Koud dus!) het wordt tijd dat je weer eens terugkomt, want je bent al helemaal vergeten wat koud is.
    Wat leuk dat je naar Curacao gaat! Dat lijkt mij ook wel een leuke vakantie!

    Ik stuur je snel wel weer een mailtje over hoe het hier gaat.

    xxx Jessica

  • 17 Maart 2008 - 21:12

    Thea:

    Hoi Wen,
    Een fijne vakantie en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
    Ga lekker genieten ik ben benieuwd naar de foto's
    Groetjes aan Lorenzo en een knuffel voor Miety.

  • 21 Maart 2008 - 09:48

    LIANE:

    OW WAT EEN SCHEETJES!

  • 26 Maart 2008 - 15:40

    Thea:

    Hoi Wen,
    Terwijl jij lekker op vakantie in de zon lag en naderhand een AH winkel had ontdekt.
    Viel hier de sneeuw op 2e Paasdag,we zijn toen met z'n alle in Bleiswijk gaan
    brunchen omdat Elliott zijn verjaardag vierden,was gezellig gelukkig konden opa en oma er ook bij zijn.
    Opa is geopereerd en knapt nu goed op.
    Ik bel je vanavond na je eerste werkdag
    groetjs vanuit een winterig Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 24792

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: