It’s raining men…… - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu It’s raining men…… - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

It’s raining men……

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

01 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Welkom in de grote regentijd! Gisteren stond haast heel Paramaribo blank en dus ook onze straat. Het heeft eergisteren erg hard en veel geregend dus dan krijg je dit soort taferelen.

Wat echt een leuke laatste week had moeten worden is helaas anders geëindigd.

Zaterdagavond hadden we weer een leuk feestje gehad: Amsterglam. Was weer gezellig, Lorenzo en collega's kwamen na sluiting van la caff ook nog even. Het was Floor dr laatste avond dus ben ik met Floor, Renzo en VIP een vriend van hem naar de waterkant geweest. Na het afscheid nemen van Floor, zijn we naar huis gegaan.

2 dagen later voelde ik een enorme keelontsteking opkomen!! Donderdag kon Renzo het niet meer aanzien en heeft hij me naar de dokter gesleept hier, wat bleek: mijn keelamandelen waren ontstoken en zo groot als een kers: dat is echt groot! Ik kon dus echt heel moeilijk eten, drinken en slikken. Een paar euro's minder en 5 dagen antibiotica, pijnstillers en valium rijker ben ik naar huis gegaan. Inmiddels ben ik weer redelijk opgeknapt en gaat het weer goed.

In de week voordat ik ziek werd zijn we nog naar White beach geweest, stond hoog op ons to do lijstje!!

Vanavond in onze laatste avond!! We gaan gezellig Koninginnedag vieren bij La Caff, waar je begint moet je natuurlijk ook eindigen!!!! hahaha

Tot snel allemaal!!!
dikke kus wen

  • 01 Mei 2007 - 06:41

    Annemarie:

    mooi hé white beach!! ik hoorde van hans dat je er misschien wel blijft, dat je eventueel een baan heb!!

    gefeliciteerd hoor!!

    xxx


    annemarie

  • 01 Mei 2007 - 07:59

    Cindy:

    heeej,,:) jammer dat je laatste week niet zo lekker ging met je keelontsteking..:( Tot woensdag of donderdag :D
    xxx cin

  • 01 Mei 2007 - 16:56

    Thea:

    Hoi wen het is alweer je laatste avond nog een paar uurtjes en je gaat vliegen.
    Gelukkig is het hier niet zo koud.
    geniet nog even van de liefde en Suriname
    De groeten aan Lorenzo en tot morgen ochtend op schiphol

  • 01 Mei 2007 - 18:31

    Trudie & Frans:

    Hoi Wendy je zal het niet meer lezen denk ik maar bij deze alvast een hele goede terugreis hopelijk ben je alweer opgeknapt we zien/horen je van de week wel weer even uithoren over al je verhalen die je niet opgeschreven heb
    groetjes van ons en tot woensdag
    Het is wel mooi weer hier al heel de maand geen druppel regen gevallen dus hopelijk heb je van die bui genoten

  • 01 Mei 2007 - 18:48

    Corrianne:

    Hoi die Wendy, lekker ding die lorenzo, leuk stelletje zo. Sorry dat ik niet meer gemailt heb maar mijn pc liet mij behoorlijk in de steek, misschien leed je dit en dan wens ik je een heel goeie reis en anders Wendy een heel fijne thuiskomst, de groetjes, Corrianne

  • 02 Mei 2007 - 18:08

    Thea:

    Wendy en Mieke zijn goed aangekomen wel 2 uur vertraging maar veilig geland en thuis gekomen.Zondag 6 mei praten we verder met familie en 19 mei met collega's van haar werk Met alle andere bekende maken we nog een afspraak .
    We bellen

  • 23 Juni 2007 - 16:15

    Marian:

    Ha die Wendy,

    Vandaag sprak ik je ouders en zij vertelden mij dat je in Suriname zat.
    Geweldig.

    Hoe is het met jou? Ik hoorde van je plannen: daar wonen en een baan zoeken. Wat een avontuur!

    Wat voor soort baan zoek je en waarin ben je precies afgestudeerd?Gefeliciteerd trouwens met je HBO-diploma. Ik weet dat recent nog vacatures openstonden bij de Amerikaanse Ambassade.

    Is het niet mogelijk om vanuit Nederland een jaar in Suriname gedetacheerd te worden?

    Ik ben in 2003 daar geweest. Prachtig land, alleen heb ik op de laatste dag een nare ervaring meegemaakt. Op een vrij geweldadige manier ben ik namelijk beroofd. Dat was minder. Vervolgens kreeg ik te maken met de Surinaamse bureaucratie. De manier hoe alles werd afgehandeld(politiebureau, ambassade etc)was zeer traag, onprofessioneel en onvriendelijk. Dat was mijn laatste avond in Suriname. Geen leuke afsluiting dus. Please be careful.

    Goed Wendy, geniet nog even van al het moois en wellicht tot ziens.

    Hartelijke groeten,
    Marian Heijkoop



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 24808

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: