That 's it! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu That 's it! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

That 's it!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

04 Mei 2007 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Ja ja, vanuit Nederland nog even een laatste berichtje. Ben inmiddels alweer 3 dagen in Nederland en zit alweer lekker in t ritme van de afspraken en planning ;).

We hebben 2 uur vertraging gehad dinsdagavond, maar zijn uiteindelijk om 11 uur op Schiphol geland. Het liefst had ik het eerste vliegtuig weer terug genomen, want het afscheid was echt vreselijk ;). Ik kon tijdens de vlucht alleen maar huilen en gelukkig lachen (dankzij Mieke ;)) Bij ieder liedje op mn Ipod was het weer raak ;)

Inmiddels heb ik mn schatje al heeel veel gebeld en hij mij ('s nachts: blijft lastig dat tijdverschil :) )
Ik mis m ontzettend en heb dus maar even besloten dat ik binnekort weer terug ga!

Wil iedereen bedanken voor al jullie reacties, kaartjes, en andere steunbetuigingen! Het was een geweldig avontuur wat ik echt niet had willen missen.
Mieke: ik heb echt een toptijd met je gehad lieffie!

Nu gaan we nog een kleine maand werken aan onze scriptie, 31 mei is de deadline. Daarna hebben we de verdediging en dan zijn we als alles goed gaat klaar!! Ik hoop daarna in het 1e volgende vliegtuig te zitten voor een heerlijke vakantie in Suriname :)

Wie weet, verschijnen de volgende avonturen dus binnenkort weer op deze site ;) Hou m in de gaten!!!!!

Liefs Wendy

  • 04 Mei 2007 - 22:11

    Kaoutar:

    Meisje meisje toch!!! weet je wat we doen!!
    DIT IS EEN OPROEP..!! VOOR IEDEREEN DIE VAN WENDY HOUD!!
    Doneer nu 5 euro op wendy der spaar rekening en help der terug naar Suriname naar der liefje toe..!!!:) (5 euro is niet veel!! voor alle gierige nederlanders tussen ons :))

    Nou mi goedoe hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben! dikke kusss


  • 04 Mei 2007 - 22:26

    Wendy:

    Hahahahaha, Help Wendy terug naar Suriname! Geweldig plan darling ;)

  • 05 Mei 2007 - 05:41

    Rosa:

    Hey Wendy. Ik ben ook bijna klaar!! Joehoe.. Heb ik trouwens iets gemist? Wie is jouw schatje? Ben je verliefd geworden daarzo????

  • 05 Mei 2007 - 09:15

    Floor:

    Heeeey poppetje!
    Verschrikkelijk he, weer plannen en afspraken maken enzo? Waarom moet dat allemaal zo lang van te voren?! ;)
    Ik hoop dat je in juni terug kan naar Switi Sranan voor een heerlijke vakantie met Lorenzo! Hou me dan meteen even op de hoogte over de nieuwe harde kern van La Caff en andere roddels.. :D
    Tot snel lieffie!
    Bigi brassa, Floor

  • 08 Mei 2007 - 13:15

    Jessica:

    Heey Wen,

    Ik hoop dat je er ook nog een beetje van kan genieten dat je nu weer thuis bent en je familie en vrienden weer kan zien, maar ik begrijp dat je terug naar liefje wilt... Ik kan Thijs geen week missen... :P

    Hopelijk kan je snel naar hem terug!

    xxx Jess
    en groetjes van familie en Thijs

  • 10 Mei 2007 - 18:20

    Thea:

    Hoi Wen,
    het valt niet me jij hier en Lorenzo daar.
    Nu eerst je scriptie af en verdedigen dan kan je vakantie houden in Suriname en zien we wel hoe het verder loopt.veel liefs van pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krimpen aan de IJssel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 24809

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: