Back to Suriname! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu Back to Suriname! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

Back to Suriname!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

18 Juni 2007 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Hi hi

Joepie!! Kom net van school. Moest vandaag mijn scriptie verdedigen. En ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mieke en ik hadden allebei een 8 voor de scriptie en de verdediging. Ben nu echt helemaal klaar met school!

Nu nog even laatste dingetjes in mijn koffer doen en dan vlieg ik morgen om half 1 weer terug naar Suriname!
Heb er nu al zin in!

Ik hou jullie natuurlijk weer uitgebreid op de hoogte van deze 3 weken! Dus hou de site in de gaten!

Groetjes Wen

  • 18 Juni 2007 - 15:13

    Floor:

    Heeeey lieffie!
    Wat goed van jullie! Waar Suriname toch al niet allemaal goed voor is he? Heb je naast een super tijd, een super vent, ook nog een super goeie scriptie geschreven! Goed gedaan poppetje!
    Ben trots op je!
    Ik ga je de komende weken zeker in de gaten houden. Je weet dat ik het liefste met je mee zou zijn gegaan.. Maar helaas.. Dus geniet voor twee!
    Veel liefs en een bigi brassa, Floor

  • 18 Juni 2007 - 15:14

    Rosa:

    Hey wendy,
    Wat ging je nou hierna doen? werken? al iets op het oog? veel plezier in Suriname!!

  • 18 Juni 2007 - 15:21

    Kim:

    Gefeliciteerd!!!!super goed zeg een 8!
    heel veel plezier in suriname!zal je op de hoogte houden van al t paardengedoe! hihih!
    groetjes kim

  • 18 Juni 2007 - 15:35

    Cindy:

    heej wen!
    gefeliciteerd dat je geslaagt ben!:D
    Ik kom vanavond wel ff langs :)
    Dikke Kus Cindy

  • 18 Juni 2007 - 16:36

    Hoi Wen,:

    Gefeliciteerd, ik hoop dat je nou echt klaar bent met leren, of zit er nog iets in je koker? Nou lekker genieten van je wel verdiende (geintje) vakantie. Veel plezier met je vriendje.

    Dikke knuffel,

    Aad en Jolanda

  • 18 Juni 2007 - 16:38

    Riet En Rob:

    hartstikke goed gefeliciteerd en veel plezier

  • 18 Juni 2007 - 18:58

    Annemarie O.:

    Gefeliciteerd Wen met die super 8 goed gedaan en dat met al die vlinders in je buik. Omdat je morgen al weer naar Suriname gaat feliciteer ik je via deze site. Fijne vakantie geniet ervan. Groetjes. Annemarie

  • 19 Juni 2007 - 06:29

    Conny:

    Hoi Wendy,

    Geslaagd, SUPER gefeliciteerd.
    Enne veel 'plezier' in Suriname.

    Groetjes Conny

  • 19 Juni 2007 - 11:25

    Christy:

    JJEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHH Gefeliciteerd!!! Goed zeg. Lekker klaar met school. Ik wilde je nog even heel erg veel plezier wensen daar en tot over een paar weken. Ik zal Naomi elke week wel weer wat lekkers geven!

    Groetjes,
    Christy

  • 19 Juni 2007 - 14:05

    Thea:

    S'morgens om half 9 met Wendy en haar koffer in de bus gestapt,die man dacht dat ze 8 weken op vakantie ging.Maar goed veilig op Schiphol aangekomen waar het heel druk was en om 11 uur in de rij voor de douane,het leken de dolle dagen bij de bijenkorf wel zo druk.
    Maar ze zit in het vliegtuig onderweg naar Suriname.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krimpen aan de IJssel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 24804

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: