Time is up. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu Time is up. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

Time is up.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

10 Juli 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Het is vandaag alweer 10 juli, straks vertrek ik alweer naar Nederland jammer genoeg.

De weken zijn voorbij gevlogen en heb een super leuke vakantie hier gehad! Lekker relaxen bij t zwembad, stappen in Uptown, Starzz en natuurlijk La Caff. Was erg leuk om bepaalde mensen weer te zien! Inmiddels zijn de stagiaires zeldzaam geworden hier want iedereen zit weer in Nederland. Tot september natuurlijk, want dan komt de hele invasie weer!!

Afgelopen woensdag ben ik met Saskia, Brain (taxichauffeur) en zijn broer naar Brownsberg geweest. Het was echt super mooi. Ik ben met Mieke er 3 keer langreden op weg naar het Boven-Suriname gebied, maar heb het nu eindelijk gezien! Boven op de berg heb je echt een geweldig uitzicht op het stuwmeer! Er zijn ook nog watervallen en dergelijk alleen dan moet je een behoorlijk stuk lopen, zo’n 1 tot 3 uur! Dus dat komt de volgende keer wel ;)

Zaterdag ben ik nog even naar de paramaribo Zoo geweest samen met Renzo en Jason, zn broertje. Wat een kleine dierentuin!! Het leuke is wel dat apen gewoon in het wild lopen!

Zondag nog even met Renzo en VIP naar White Beach geweest. S morgens was het nog mooi weer gelukkig, zodat ik nog een beetje bij kon kleuren. Al hoewel mn bruin tint toch nog niet echt is wat het geweest is!

Nou de rest vertel ik wel als ik weer in Nederland ben. Wilde alleen nog mn foto's plaatsen.

Tot snel dikke x wen

  • 10 Juli 2007 - 16:58

    Cindy:

    heeejj wen leuk dat je een fijne/leuke vakantie heb gehad!:D
    Maar ik zie/spreek je morge wel!:D

    xxxxxxxx cindy:)

  • 10 Juli 2007 - 18:33

    Louise:

    jammer komt lorenzo nar nederland leuke foto,s trouwensn :D :P

  • 10 Juli 2007 - 18:36

    Louise:

    leuk dat lorenzo hierheen komt en het lijkt me leuk in suriname maar ik zie je snel weer en nog veel succses -xxxx- (l) Louise :D

  • 11 Juli 2007 - 08:05

    Mieke:

    Wen!!
    Je bent lekker al bijna terug en dan gaan we ons papiertje ophalen!!! :D
    Wanneer mogen we gids spelen voor Renzo??
    We moeten maar snel bellen want wil alles horen!!!!
    Dikke kus!

  • 11 Juli 2007 - 14:33

    Thea:

    Samen met Ina hebben we Wendy netjes om 9 uur op Schiphol opgehaald.
    Zonder file heen en terug,jammer voor Wen dat het bewolkt en en niet zo warm als in Suriname.We gaan nu even van je genieten voor dat je weer weg gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 24808

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: