Paramaribo: 34 graden!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu Paramaribo: 34 graden!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

Paramaribo: 34 graden!!!!!!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

23 September 2007 | Suriname, Paramaribo

....Dames en heren, welkom in de Republiek Suriname. Wij hebben zojuist de weersomstandigheden ontvangen en kunnen u melden dat het op dit moment 34 graden !!!! is met een zachte oosten wind..... Tja..dat is wel ff wat anders dan 6 graden in Nederland! Is het nog steeds zo koud bij jullie? ;)

De vlucht met Surinam Airways was een beetje rommelig en voornamelijk lang…die 8 uur leken er wel 15. Er zat iemand naast me die echt totaal niet kon stil zitten. Maar goed, ik had als een van de eerste ingecheckt, dus kon ik ook het langste op mijn koffer wachten. Dus toen ik eindelijk mn koffer had was het al 6 uur, terwijl ik om half 5 al was geland, en was ik echt helemaal kapot. Gelukkig stond Renzo en zijn broertje al te wachten en namen gelijk mn bagage over. Nice!!! Natuurlijk waren we allebei superblij om elkaar weer te zien en zijn gelijk naar het appartement gereden waar we verleden keer ook zaten. Ik blijf hier tot woensdag en verhuis dan naar het guesthouse. Ik moet donderdag voor het eerst werken dus dan is het ook wel makkelijk als ik daar dan al zit.

De afgelopen dagen ben ik heerlijk uitgerust, daarnaast natuurlijk weer even naar La Caff geweest en Upown. Vanavond ga ik ook even naar La Caff en daarna naar Zazazoe. Ben benieuwd want daar ben ik nog nooit geweest. Morgen gaan Renzo ik en zijn neef met vriendin naar colakreek, dat is een soort recreatieoord buiten de stad. Hopelijk wordt het wel iets beter weer, want vanmorgen regende het een beetje

Volgende week zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden van mn werk etc. Maar nu nog eerst even genieten van mn vrije dagen!!

Tot snel xx wen

P.s. mijn verhuisdozen zijn aangekomen! Ik kon ze donderdag al ophalen!

  • 23 September 2007 - 07:51

    Cindy:

    heee wen!Jammer dat je vlucht niet zo goed was verlopen..!Maar hier is het nu 25 graden:D Ng heel veel plezieer daaro!

    dikke kus

  • 23 September 2007 - 09:20

    Saskia:

    aaaaaaaaaaaagh!! ik wil ook terug!! :)
    34 graden!! heerlijk!
    en bovendien is dat ook veel gezelliger voor jou! :)
    mail me de nieuwtjes he?!!

    heel veel succes donderdag en pas goed op jezelf!
    ik denk aan je.

    knuffel en dikke kus

  • 23 September 2007 - 11:13

    Jolanda & Aad:

    Hoi Wen, het ziet er alweer goed uit. Het weer is haast net zo mooi als hier. Fijn dat Lorenzo met zijn broertje je kwam halen. Je hebt dat broertje zeker eerst thuis gebracht voor jullie naar het appartement reden.
    Veel plezier en groeten uit Spijk City

  • 23 September 2007 - 17:06

    Hans:

    Nog 4 weken en dan ben ik ook weer in Suriname. Ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen zodra ik op 21 oktober geland ben.
    Ik hoop dat het dan nog net zo warm is als nu.
    Tot over een week of 4.

  • 23 September 2007 - 18:57

    Thea.:

    Hallo Wendy,
    Nog even relexen daarna aan de slag .
    Die foto's zijn van de site gehaald ik weet ook niet hoe dat kan ,want ze zouden er een jaar opstaan ik heb in ieder geval ruimte voor 300 foto's gekocht.

    Succes en de groetje aan Lorenzo
    Dikke kus van je vader en mij

  • 23 September 2007 - 20:09

    Tante Trudie:

    Hoi Wendy, wat zeur je nou over het Hollandse weer, het was vandaag gewoon 26 graden, heerlijk dus. Fijn dat je goed ben aangekomen na zo'n lange reis.
    geniet nog even van je vakantie en veel succes bij je nieuwe baantje.
    Cindy staat hier naast me te juichen dat zij deze keer als eerste een reactie heeft gegeven. het is haar eindelijk gelukt. nogmaals de groetjes van haar
    natuurlijk ook van mij Frans Nick en Lianne bey bey zwaai zwaai


  • 23 September 2007 - 20:30

    Saskia:

    Hee lief!

    Zou je tegen Raoul willen zeggen dat ik hem snel weer bel..
    Doe ze de groetjes, ik mis jullie vreselijk!
    En ik ga je deze week mailen!!

    Lof joe!
    KusKus

  • 24 September 2007 - 10:45

    Priscilla:

    Hey Wen,

    Leuk om te lezen wat je nu allemaal doet. Yasmine en ik zijn nog steeds druk bezig met de scriptie...hhaha, beetje vertraging opgelopen...

    Geniet ervan daar en have fun!

    X

    Priscilla

  • 28 September 2007 - 14:59

    Mickey:

    Hey Girl,

    Sorry I didn't call you anymore before you left. Ben afgelopen maandag teruggekomen van San Francisco, was echt super!! Very different van de East Coast (NYC) ben weer ff helemaal bijgekomen en kan er nu weer helemaal tegenaan, I think! Had afgelopen dagen nog wel last van mijn jetlag, AAARGG....
    Anyway ben weer hard aan het werk en moet deze week 6 dg achter elkaar werken dat maakt in totaal 60 uur maar thank God I am off for 2 days after that. Stephanie is today aangekomen. Leuke meid.

    Oh I wish I could come to Suriname what a weather. Hier is het herfst, koud en regenachtig, wat wil je dan ook het is London. Tomorrow ga ik met Mariska naar Gwen Stefani concert in Wembley Stadium.

    BTW let me know how your first day was at the Guesthouse am so curious??!!

    Bel je snel als het gaat lukken met de connection.

    Talk to ya soon.

    XXX

  • 28 September 2007 - 16:37

    Kirsten:

    Heeey Wendy! Klinkt allemaal super zeg! In welk guesthouse werk je?? Ben benieuwd hoor...t was me allemaal een beetje ontgaan dat je al zo snel weg zou gaan! Iets te druk met mn scriptie enzo! Maar goed, ik wens je echt super veel plezier daar! Geniet er van! Kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 24809

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: