Working.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu Working.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

Working..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

29 September 2007 | Suriname, Paramaribo

Hi guys,

Oke, even weer een berichtje.

Donderdagochtend ben ik begonnen bij Guesthouse Twenty4! Ik wordt daar ingewerkt door Mark en Diana, een super aardig en leuk stel dat nu ruim een jaar het GH hebben gerund. Zij gaan nu verder reizen richting Brazilie om daar te gaan werken. Morgen zijn ze al voor het laatst en vanaf maandag moet ik het in mijn eentje gaan doen!! Spannend! De afgelopen 2 dagen heb ik zoveel informatie in mijn hoofd zitten dat ik 's morgens werk met openen, ontbijt, etc, 's middags even een break had en dan 's avonds weer tot een uurtje of 11. Maandag begin ik dan echt em ik ben op dinsdag en zondag vrij.

Naast het werk zijn we ook nog steeds op zoek naar een huis...we hebben al diverse dingen bekeken, maar tot nu weinig goeds en als het dan goed is blijkt het achteraf toch weer duurder te zijn of niet beschikbaar....tja dat is Suriname ;)
Maandagavond moet ik uit het GH, dus dan moet ik een slaapplaats hebben. Nu hebben we een plek gevonden waar men verschillende huizen aan het renoveren is....helaas is het huis wat we eigenlijk willen (een bovenwoning met uitzicht op de tuin) als laatste aan de beurt!! En dat wordt volgende de beheerder volgende week... maar het is nog steeds Suriname en ik geloof er dus niets van. Er is 1 huis dat water en stroom heeft, dus nu heeft hij ons toegezegd dat hij dat huis nu voor ons gaat opknappen (of een kamer) zodat we daar tijdelijk kunnen wonen om dan volgende week te verhuizen naar het huis wat we willen! Begrijpen jullie het nog???? Ik weet alleen nu dat ik voorlopig nog geen adres heb om kaartjes naar toe te sturen!! Ik hoop volgende week!!Ik ga morgen en zondag die beheerder maar bellen om te zien hoe ver het staat met de kamer / huis. Ik heb er een hard hoofd in..maar goed dan hebben we straks wel een hele net opgeknapte bovenwoning met allemaal nieuwe spullen voor 150 euro. Dus laten we hopen dat t gaat lukken!

Dit was het ff voor nu...binnenkort weer meer nieuws hoop ik.
Thanx voor de berichtjes!
xx wen

  • 29 September 2007 - 09:33

    Cindy:

    heee wen!:D
    wat leuk/fijn dat je bijna/mischien een huisje heb!
    Nog veel plezier/succes met je werk/huis

    kuskus cindy(K)

  • 29 September 2007 - 10:31

    Nancy:

    Hey Wendy,

    Wat leuk dat je daar gaat werken heel veel succes maandag! Gaat vast en zeker goed komen en ik hoop dat je binnenkort een leuk huisje daar heb!

    XXX
    Nancy

  • 29 September 2007 - 12:19

    Riet:

    we hopen dat je snel een huis vindt verder veel succes met je werk groetjes riet en rob

  • 29 September 2007 - 19:06

    Linda En De Rest:

    Hoi wen,
    leuk voor je, dat de mensen van het gasthuis wel zo aardig zijn, dat maakt het inwerken toch een stukje leuker voor je toch? Veel succes met je woning, is dat nou 150 euro per maand? niet zo duur dus! leo is vanavond lekker naar feyenoord toe, Elliott ging stappen en Jessica is hier verderop in de straat aan het oppassen. Ik zit thuis met Louise en haar vriendin en we hebben vanavond naar highschool musical 2 gekeken en nu naar junior songfestival! Zo blijf ik me jong voelen!!!
    Kijk uit naar je volgende bericht,
    Veel succes daar,
    Linda

  • 30 September 2007 - 14:31

    Thea:

    Hoi Wen.
    we hebben problemen met de boeking 28 december zit ineens helemaal vol ,dus moeten we kijken naar een andere optie.
    Dat hoor je zo snel mogelijk.
    Hopelijk lukt het met je huis,dat geeft wel weer een stukje rust.
    veel succes maandag,ik bel je
    Dikke kus ook van je vader.

  • 30 September 2007 - 14:34

    Thea:

    Je reis verslag is binnen

  • 04 Oktober 2007 - 16:03

    Anita En De Rest:

    Hoi Wendy,zo te lezen heb je overal erg veel zin in,je bent erg enthousiast,leuk is dat, wij hopen dat je een geweldige tijd zult hebben en lezen met plezier je berichtjes!
    Groetjes en liefs van ons.

  • 06 Oktober 2007 - 14:29

    Mieke:

    Hey wen!!
    Heb weer geen mail gehad dat je alweer berichtjes had geplaatst! Het moet niet gekker worden..;) Cool dat je gelijk zoveel verantwoordelijkheid krijgt! Goede keuze gemaakt dus..:D
    Heb je nog leuke roddels van daar? :p
    Dikke kus!!

  • 07 Oktober 2007 - 09:45

    Thea:

    Hoi Wendy kijk jij nog even hoe dat nu zit met die foto ruimte ik snap er niets meer van
    groetjes

  • 11 Oktober 2007 - 15:30

    Priscil:

    Nou als je geen huisje kan vinden hebben wij op de zaak nog wel wat karton je weet wel misschien kan je daar wel in slapen ha ha.Dus ik hoop maar dat je huisje er gauw aan komt. moet nu achter de pannen want dit is ook een soort guesthouse want het 17.30 dondedag middag doeiiii

  • 15 Oktober 2007 - 05:57

    Frans:

    Goedemorgen Wen, het is nu alweer 15 oktober en ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet of je inmiddels al een huis/kamer hebt. Zal waarschijnlijk wel want anders had je onder de bomen moeten slapen en daar heb ik ook niemand over gehoord. Het afgelopen weekend was heel erg gezellig, jammer dat jullie er niet bij kon zijn. Hou je taai, en kijk uit.
    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 24805

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: