November rain.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu November rain.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Verkerk - WaarBenJij.nu

November rain..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 November 2007 | Suriname, Paramaribo

Ik begrijp dat jullie allemaal in de kou zitten, maar officieel is het hier nu droge tijd! Alleen zijn de seizoenen een beetje van slag en heeft het heel het weekend geregend! De hele dag!! Een beetje NL weer dus! Maar goed, ik klaag natuurlijk niet want het is nog steeds erg warm!

Eind oktober zijn we dus eindelijk verhuist naar de bovenwoning! Gelukkig staat daar meer vind en hebben we ramen i.p.v. luiken, is het niet meer zo donker! We hadden hulp tijdens de verhuizing van Ashley (broertje van Renzo), Fip (vriend van Renzo) en John, onze buurjongen (loopt stage hier).
Inmiddels zijn gisteren alle huizen ingericht met meubels etc. Deze huizen stonden al vanaf oktober leeg! Dus waarschijnlijk krijgen we nieuwe buren. Ben benieuwd, het zijn wel houten huizen dus onze beneden buren krijgen het niet al te best!

In het guesthouse is het behoorlijk druk, eind oktober hadden de Frans-Guyanezen vakantie en kwamen massaal naar Paramaribo. Erg grappig, want het blijven Fransen met rare gewoontes! Koffie drinken uit een yoghurtkom! Praten met een erg grappig accent! Noem maar op, genoeg lol gehad dus.
Daarnaast zijn er afgelopen week een aantal hele leuke gasten weggegaan! Jacqueline heeft 5 weken bij ons gelogeerd en is helaas nu weer terug naar Nederland.

Door al het werken heb ik nog steeds mn bruine kleurtje niet terug, ik probeer daarom maar om zondags naar VOS te gaan, ene zwembad in de buurt. Erg gezellig, want vaak gaan er mensen mee of je komt bekenden daar tegen.

Het gaat goed met de katjes! Helaas is er eentje weggelopen, en diezelfde dag liep er een grote varaan door de achtertuin ……. Dus waarschijnlijk heeft hij een lekker hapje gehad .
De overige 3 groeien goed en zijn nu 5 weken en super druk! Ze zijn inmiddels verhuisd naar de garage van het guesthouse omdat ze boven de boel terroriseren.

Thuis hebben we er ook weer een beest bij, Renzo kwam van de week ineens thuis met een puppy! Ja, heel fijn!! Ze ziet er superschattig uit en is best lief, maar heeft vlooien en slaapt dus lekker buiten! Gelukkig kan ze goed opschieten met de 2 andere honden en spelen ze veel samen.

Afgelopen vrijdag is ook Hans, mn stagebegeleider weer terug naar NL gegaan. Hij was hier 3 weken om te werken. Erg leuk om elkaar dan weer hier te zien!

Alles loopt hier dus op rolletjes.
Floor, Sas, mam, opa en oma en fam Palte allemaal super bedankt voor jullie kaartjes!! Ze hangen allemaal op aan de muur!

Anita, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Julius, alvast gefeliciteerd!

Hans, het was erg gezellig! Succes weer op school! En doe iedereen maar de groetjes!

Opa en oma, vast gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

Heel veel groetjes van mij en Lorenzo!!

  • 13 November 2007 - 19:44

    Propje K:

    eeey meid!
    wat leuk dat je nu eindelijk boven woont! en aan de fotos te zien was het een flinke verhuizing! wat zijn die katjes lieffff!!! je moet er eentje naar mij vernoemen he! aangezien katje mijn bijnaam is :) nou hier is het KOUD!! en NAT!! dus ben super jaloers dat jij daar zit!! ben blij om te horen dat het zo goed met je gaat en met Renzo en dat je je baan ook leuk vind! wij missen je wel hoor heb laatst met propje M bij hemel op aarde gegeten ene ja moest toch wel aan ons eetclubje denken! :(

    Nou meissie dikke knuffel en spreek je snellies he!!

    ciao ciao

  • 13 November 2007 - 19:51

    Cindy:

    wendy!:D
    echt super dat je het zo leuk vind!:D
    hoop ook dat je een mooi huiske heb!:)
    &ik vind dat je weer terug naar nederland moet kome:|
    ook al is het maar voor een weekje(A)

    kus(L)

  • 13 November 2007 - 20:55

    Thea:

    Fijn Wen nu niet meer verhuizen als het goed is,nu enkel nog een beetje stroom en dan moet je toch wel gelukkig zijn.
    Nu wel een beetje bij kleuren anders had je hier wel kunnen blijven.
    Houdt de dozen in de gaten zijn er de 19e
    groetjes en een dikke kus van ons

  • 13 November 2007 - 21:06

    Thea,:

    Zullen we vlooien bandjes opsturen voor die honden en katjes dan kunnen ze wel naar binnen.
    Het huis ziet er trouwens leuk uit, groet en dikke kus.

  • 14 November 2007 - 08:22

    Anita:

    Dank je voor de felicitaties!Het gaat goed daar he?.. huisje, boompje, beestjessss!! Jammer van de regen daar,hier is het lekker koud!Brrr.. Leuk jullie huisje hoor, heel veel geluk met z'n tweetjes!!
    Liefs van ons viertjes!

  • 17 November 2007 - 11:26

    Mieke:

    Hey wen!!
    Wat super leuk weer foto's!! En gewoon een pup.. my god!! Meer dan jaloers!! ;)
    Maar super fijn dat jullie nu eindelijk kunnen settelen!
    Vind het trouwens maar maf om allemaal mensen op de foto te zien die ik helemaal niet ken!!!
    Je wordt hier wel gemist hoor lief!!
    Dikke kus!

  • 17 November 2007 - 23:37

    Jacqueline:

    Haaai Wen,

    Leuk om je verhalen te lezen. Ik zat net te googelen en kwam je site tegen.
    Ik mis het nog steeds hoor. Hoe is het met de muggenbeten??? Ze zijn bij mij nog niet helemaal weg, maar de jeuk gelukkig wel haha.

    Waarschijnlijk kom ik februari maart 2008 weer vier weekjes. Kijken of het me nog steeds goed bevalt.
    Ik zal je op de hoogte houden. Dan zie ik je snel weer.

    Nou tot mails
    xxx Jacq

  • 21 November 2007 - 18:33

    Mieke:

    Hey wen,
    Heb net mijn eigen site maar weer eens opgezocht en het album besteld! Goede tip..:D
    Toch wel gek hoor als ik terugdenk aan 'onze' tijd en dat je daar nu voor het eggie zit! Weet je nog onze eerste x fietsen, hoe spannend alleen al naar the mall lopen, hoe gezellig met Hendrick en Rita...;), mooie avonden en minder mooie avonden.. haha!
    Heb even een melancholisch momentje, maar wat wil je na 3 gekke, leuke, fantastische maanden!! :D
    Nou hou me maar op de hoogte, daar komt het eigenlijk op neer! Dikke kus aan Renzo!

  • 26 November 2007 - 13:32

    Priscil:

    Hoi uit een koud nederland de foto,s zijn erg leuk alleen jou kleurtje moet nog wat aan gebeuren,krijg gelijk zin om ook naar de zon te gaan als ik jullie zo zie lekker met zijn alle.Het hondje is erg leuk wordt hij groot en wat betekent zijn of haar naam?Lorenzo is toch wel lief he om een hondje voor jou te kopen of zo want lopen zij daar los en mag je ze dan zo meenemen of niet???? veel plezier en tot de volgende keer doeiiii frans en pris.

  • 02 December 2007 - 13:29

    Corrianna De Rek:

    Hoi Wendy en Lorenzo.

    Beetje bijgekomen van de verhuizing, het was een heel gedoe zo te zien om alles boven te krijgen. Maar als het er staat, hebben jullie ook wat, leuk hoor. Het is vandaag echt herfst weer het regent en waait hier aldoor, dus dat weer bij jullie, ja dat zouden wij ook wel willen. Wendy en Lorenzo geniet van jullie nieuwe woning en van elkaar, de groetjes vanuit een nat Nederland, Adrie, Aagje en Corrianna

  • 06 December 2007 - 09:22

    Sinterklaas:

    Dit gedichtjes is op het vorige bericht gezet door Sinterklaas.
    Natuurlijk niet zo slim ,maar helaas.
    Vandaar nogmaals dit gedicht.
    Aan vele belangstellende gericht.
    De Sint heeft vernomen.
    Dat de dozen goed zijn aangekomen.
    Met de boot naar Paramaribo.
    Stuurt hij jullie vanuit Holland een kado.
    Jullie zitten waarschijnlijk wel te smachten.
    Maar met het openen moet je tot december wachten.
    Sint had hulp van hulp Sinterklazen.
    Ik weet zeker dat de inhoud jullie zal verbazen.
    Groeten van de Sint.

  • 06 December 2007 - 09:26

    Iram:

    Hoi Wendy ik heb van je moeder deze site gekregen.ik hoor dat je het wel naar je zin heb fin dat je dadelijk je eigenstekkie heb.heb je al een andere kapster gevonden daar.doe wel je haar haar ook beschermen voor de zon. daar zijn speciale producten voor als ze het daar niet hebben zal ik dan hier voor je kijken dan geef ik het wel aan je moeder mee.groetjes Irma

  • 10 December 2007 - 14:01

    Priscil:

    Hoi volgens mij ben je jarig vandaag 10 dec of vergis ik mij.in ieder geval van Harte en nog een leuke tijd daar. Wij kregen vandaag een kerstkaartje van kennissen van ons uit suriname van Oktober misschien zijn ze wel bij jou in het guesthouse geweest? hun naam is Carla en Ap Stack zeg het je wat.Nou Sint is ook langs geweest he lekker gesnoept van alles.Hoe is het nu met het hondje en katjes alles goed.Nou ik ga weer wat doen doeiiii.

  • 11 December 2007 - 07:11

    Thea:

    Hoi Wen
    vanharte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je kaart zir in de doos die als het goed is nu morgen komt dat is wel jammer.
    Een gezellige barbeque en hopelijk zijn de taarten lekker.we bellen vanavond.
    Dikke kus van pap en mij

  • 11 December 2007 - 07:42

    Anita:

    Er is er een jarig HOERA HOERA!!!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wendy! Veel plezier vandaag!!!

  • 11 December 2007 - 14:07

    Aad & Jolanda:

    Van harte nichtje,
    Wel vreemd een verjaardag als jij zover weg zit. Maar we drinken er niet minder om. Fijne dag en groet aan Lorenzo.

  • 11 December 2007 - 21:58

    Mr And Mrs Singelton:

    dear Wendy

    May your birthday and the coming year be touched with very special happiness.
    With love and best wishes for a happy birthday from Edna and Stan Singleton

  • 13 December 2007 - 22:28

    Thea:

    Hoi Wen,
    Annemarie en ik zijn vanavond naar Evita geweest een fantastische avond.
    had ook wat voor jou geweest
    groet van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2008

Back in town

16 Juli 2008

Hello!

10 Juni 2008

New message!

30 Maart 2008

BON BINI NA CURAÇAO!

16 Maart 2008

‘’Winters” Suriname
Wendy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 24804

Voorgaande reizen:

19 September 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: